Volkswagen створив для Китаю електрокроссовер за 30 тисяч доларів

У порівнянні з вихідною моделлю доопрацювання екстер’єру та інтер’єру мінімальні: якщо не брати до уваги шильдики, то відрізнити електромобіль можна тільки за спеціальними «аеродинамічним» дискам, відсутності декоративних вихлопних патрубків в задньому бампері і спрощеним переднім бампером з С-образними «скобами» денних ходових вогнів.

У e-Tharu один електродвигун потужністю 136 к.с. і обертовим моментом 290 Нм. Тягова батарея ємністю 44.1 кіловат-години захована під заднім диваном. За вже неактуальна в Європі циклу NEDC запас ходу в комбінованому циклі досягає 315 км, однак якщо їхати по трасі рівномірно з дозволеною швидкістю, то можна проїхати і 400 кілометрів. Від швидкісний станції зарядитися від 0 до 80% можна за 52 хвилини, а до 100% – 6 годин.

Оскільки e-Tharu є компромісний електромобіль, побудований на базі моделі з ДВЗ, батарея «з’їла» обсяг багажника. Немає і вибору версій: тільки один електромотор, безальтернативний тяговий акумулятор і передній привід.

Зате приваблива ціна: багато оснащена комплектація e-Tharu коштує від 194 800 юанів (близько $ 30 тисяч). Для порівняння кросовер Tharu з бензиновим мотором на 150 к.с., коробкою DSG і меншим набором опцій обійдеться мінімум в 165 800 юанів ($ 25 тисяч).