Toyota Corolla Sedan 2019

Toyota Corolla випускається з 1966 року і, завдяки своїй доступності та надійності, здобула заслужену популярність. У минулому 2017 році після всім світі було продано 924 000 Королл (з них, правда, всього 4 400 припадає на Росію), що дає моделі право впевнено сидіти на 1м місці в світі з продажу. І навряд чи в 2019м це право хтось зможе заперечити, враховуючи висновок нового, вже 12го покоління, і відмови від імені Auris, з приєднанням його до моделей Corolla, які будуть включати в себе універсал Toyota Corolla Touring Sports, «підігрітий» і піднятий хетч Corolla Sport і Cross, а також седан.

ЗОВНІШНІСТЬ
Останні Тойоти серйозно «застарперілісь»: середній вік водія Corolla в Японії становить 60 років. Як і у випадку з «омолодженням» нових Камрі і РАВ-4, створюючи нову Короллу, в компанії сподіваються, що нова модель знайде дорогу до сердець і гаманців більш молодої аудиторії.

Гострий бумерангообразний загин фар Bi-Beam LED, з потрійними розчерками денних ходових вогнів, а також хромованою окантовки решітки радіатора – як натяк на спойлери болідів Формули 1. У цілому силует нової Corolla став більш стрімким і динамічним.

САЛОН
Салон нової Toyota Corolla Hatchback створювався з урахуванням зростаючих вимог автолюбителів до якості матеріалів, комфорту і ергономіки, акуратності підгонки елементів інтер’єру та наявності просунутого обладнання.

Лінії передньої панелі стали суворіше, витриманішою і лаконічніше. Передня панель немов ширяє над акуратним центральним тунелем. Доступна оздоблення «під шкіру» і матовий «хром».

У центрі розташована високо інформативна панель приладів з 7-дюймовим багатофункціональним кольоровим екраном бортового комп’ютера, з чіткою і великої графікою, зручне мультифункціональний рульове колесо з широкими бічними спицями, акуратна передня панель з розташувалися на її вершині 8-дюймовим кольоровим сенсорним екраном мультимедійного комплексу Entune 3.0 .

Нові крісла водія і переднього пасажира з потужними валиками бічної підтримки і анатомічним профілем спинки встановлені нижче, ніж у моделі попереднього покоління, а в другому ряду, не в останню чергу за рахунок збільшення колісної бази, пасажирам виділено більше місця для ніг.

ДВИГУНИ І КПП
У Росії будуть продавати машини турецької збірки з атмосферним мотором 1.6 Dual VVT-i від седана минулого покоління, потужністю 122 к.с. В європі і США доступні більш сучасні турбочетверка 1.2 на 116 к.с., і гібридні установки 1.8h і 2.0h, потужністю 122 і 180 к.с. відповідно. А ось дизельних версій нова Королла не передбачає зовсім.

Двигун Королли може працювати в парі з шестиступінчастою “механікою” iMT6, з автоматичним узгодженням оборотів при перемиканні, а також варіатором Dynamic-Shift CVT, яка поєднує в собі варіатор з механічною першою передачею. Такий симбіоз дозволяє більш активно рушати з місця і зробити варіатор більш компактним і легким. Причому в спортивному режимі електроніка імітує цілих десять передач, які можна «перебирати» підрульовими пелюстками.

ПЛАТФОРМА І ПІДВІСКА
Дванадцяте покоління Тойоти Королли побудовано на модульній платформі Toyota New Global Architecture з кодом GA-C. Це забезпечило її більш низьким центром ваги і повністю незалежною підвіскою (стійки Макферсона спереду, многоричажка ззаду), і дозволило не тільки поліпшити їздові характеристики нового світового бестселера (жорсткість кузова на кручення зросла на 60%), а й, за словами виробника, підвищити плавність ходу. І це незважаючи на те, що ці характеристики є в загальному взаємовиключними.
Гібридні Королли, як і всі російські вервсіі 1.6 оснащуються тільки переднім приводом. А повнопривідна версія, доступна тільки японцям. Таким седанам покладені тільки турбомотор з варіатором, а також можна оснастити системою управління вектором тяги АСА з 5-ю режимами попередніх шасі і адаптивною підвіскою AVS (Adaptive Variable Suspension).

І ЦІНИ
Для Росії Corolla пройшла спеціальну підготовку. У порівнянні з європейською, тут більше кліренс (150 мм), збільшені потужність стартера, ємність акумулятора і бачка для омиваючої рідини, могутніше зроблений підігрів заднього скла, додані електрообігрівач салону і додаткові повітроводи до ніг задніх пасажирів.