Infiniti QX50 2018-2019

Зовнішній вигляд INFINITI QX50 2018
Дизайн екстер’єру кузова Інфініті QX50 2018 виглядає модно і стильно, і складе гідну конкуренцію в секторі преміальних кросоверів.

Спереду кросовер виділяється об’ємної фальшрадиаторной гратами, примруженими фарами головного світла зі світлодіодами, а також бампером з масою аеродинамічних елементів. Збоку помітні харизматичні ребра і величезні вирізи колісних арок. З корми машина нагадує свого молодшого брата в особі QX30 з такою ж сріблястою вставкою в задньому бампері і трапецієподібними патрубками випускної системи, горизонтально орієнтованими ліхтарями і схожим рельєфом на кришці багажника.

інтер’єр
В оформленні нового Інфініті QX50 2018-2019 використовуються натуральні шкіра, алюміній і сталь. В наявності мультифункціональний рульове колесо з трьома спицями, панель приладів з аналоговими шкалами тахометра і спідометра, між якими розташувався великий кольоровий дисплей маршрутного комп’ютера, на центральній консолі пара кольорових тачскрін (верхній 8-дюймовий відповідає на навігацію і налаштування авто, нижній 7-дюймовий служить блоком управління мультимедійної системи і клімат-контролю), на шикарному центральному тунелі кнопка старт / стоп двигуна, селектор управління АКПП, шайба, що дозволяє гуляти в меню мельтімедійкі не відриваючи р ки від підлокітника.

Крім двох сенсорних дисплеїв в наявності 9-дюймовий проекційний екран, що виводить інформацію на лобове скло, крісла водія і переднього пасажира з електроприводом регулювань, підігрівом і вентиляцією, підігрів обода рульового колеса і задніх сидінь, електропривод дверей багажного відділення, панорамний скляний дах з люком, камери, що забезпечують круговий огляд, аудіосистема преміум-класу Bose, просунутий комплекс ProPilot Assist (активний круїз-контроль, системи стеження за розміткою, утримують авто в смузі руху і стежать за об’єктами в сліпих зонах дзеркал заднього виду).

Мотори
Базовим двигуном для Інфініті QX50 2018 став новий 2,0-літровий бензиновий турбомотор VC-Turbo із змінним ступенем стиснення. Він розвиває 272 к.с. і 380 Нм крутного моменту в піке (при 4 400 об / хв). На розгін від нуля до сотні передньопривідною версії кросовера потрібно 6,7 секунди, а полноприводник робить це за 6,3 сек, максимальна швидкість обох – 230 км / ч. Головною перевагою нового силового агрегату є можливість роботи в змінних і максимально ефективних режимах. Так, ступінь стиснення поршнем повітряно-паливної суміші можна регулювати від 8: 1 (для максимальної віддачі) до 14: 1 (для кращої паливної економічності). В результаті движок обіцяє стати на 30-35% економічніше колишнього 3,5-літрового атмосферника.

Рульове колесо не має механічного зв’язку з колесами, а сигнали про повороті бублика передаються по проводах – супер просунутий рульовий механізм Direct Adaptive Steering. Доповнена дана фішка можливістю регулювати зусилля на кермовому колесі (пропонуються 4 режими Standard, Eco, Sport і Personal). Шкода тільки, що настільки просунуте рульове управління пропонується в списку додаткових опцій, а в базі – звичайний електричний підсилювач рульового управління з електромотором, змонтованим на рульовій рейці.