Не заводиться авто: Причини і вирішення проблеми

Проблема з автомобілем, який категорично не бажає заводитися виникала в житті практично кожного автовласника. І адже, як правило, з’являється вона в найбільш невідповідний момент. Як вчинити в подібній ситуації? Звичайно ж, можна відправитися на найближчий автосервіс, але подібне рішення спричинить за собою фінансові витрати. Набагато простіше спробувати вирішити проблему на місці, адже часто, несправність буває абсолютно дріб’язкова, головне знати, де її шукати. Давайте поговоримо про те, чому не заводиться машина більш докладно.

Несправності і способи їх вирішення
Проблеми з паливом
В цьому випадку причини, як правило, полягають в наступному:
Недолік палива в баку – досить поширена ситуація коли не заводиться машина, як би смішно і безглуздо це не виглядало. Особливо їй схильні водії, які не мають належного досвіду і вправності. Вони починають думати про найгірше, хоча все що потрібно – це перевірити рівень палива на приладовій панелі. Нічого страшного тут немає. А переживати потрібно тоді, коли виявляється, що і акумулятор в порядку, і бак повний – ось де починаються справжні проблеми;
Паливна система – якщо не заводиться машина, велика ймовірність того, що у вас є проблеми з системою , що відповідає за уприскування і використання палива. Якщо авто заводиться і тут же глухне, швидше за все справа в бензонасосі. Перевірити справність можна наступним чином – зніміть його і підключіть до акумулятора безпосередньо. Якщо він не реагує на це, значить, пора вирушати за новим. Не менш важливо перевірити і сітку на фільтрі грубого очищення – дуже часто вона забивається, що може привести до дуже плачевних наслідків. Не можна скидати з рахунків і той факт, що міг порватися паливний шланг – дуже часто водії просто забувають про нього, шукаючи причину поломки де завгодно, тільки не під днищем автомобіля.
Перебої в роботі акумулятора
Першопричина тут криється в повній або частковій розрядці акумулятора. Виникає проблема, як правило, після тривалого простою авто, особливо в зимовий період часу, коли за ніч заряд акумулятора може знизитися приблизно на одну третину. При цьому зовсім не варто думати, що ваш АКБ вийшов з ладу. Можливо, він просто був заряджений не повністю, а після нічних заморозків його заряд і зовсім опустився нижче критичного рівня. Щоб спробувати реанімувати свою машину, слід буквально на пару-трійку хвилин включити фари дальнього світла. Це дозволить електроліту активізувати свої статки і, відповідно, злегка підняти рівень заряду АКБ. У багатьох ситуаціях цього виявляється цілком достатньо. А щоб убезпечити себе від подібної проблеми в майбутньому, необхідно постійно стежити за рівнем заряду в акумуляторі. Крім цього, досить часто зустрічається ще одна неприємність, пов’язана з АКБ – окислюються клеми. Вирішується вона досить просто – потрібно лише відкрутити їх і почистити за допомогою наждачного паперу.
Проблеми з електрикою
Несправності подібного плану можуть полягати в наступному:
Авто не заводиться і стоїть без діла Стартер – досить важливий вузол автомобіля, здатний зробити істотний вплив на його запуск, причому як в «гарячому» режимі, так і на холодну. Перевірити справність даного пристрою надзвичайно просто – треба лише з’єднати його безпосередньо з акумулятором, накинувши провода відповідним чином. Якщо стартер працює в звичайному режимі – проблема однозначно не в ньому. Якщо він не крутиться – його пора нести в ремонт або ж просто купувати новий. При важкому обертанні, швидше за все, достатньо обійтися очищенням окислих клем (відразу і на стартері і на акумуляторі, якщо це не було зроблено раніше);
Система запалювання – ще одна проблемна зона. Тут необхідно звернути особливу увагу на іскру в проводах, що входять в розподільну кришку. Перевірити її наявність дуже просто – витягаєте центральний провід і кріпите на будь-яку деталь, що контактує з масою. При наявності іскри проблему варто шукати в іншому місці. Для очищення совісті можна відразу ж перевірити і ті дроти, які розташовані під кришкою – вони повинні бути без слідів оплавлення і сухі. Якщо ж іскри немає, варто перенести свою увагу на котушку запалювання, чи все у неї в порядку, чи чиста вона. Втім, займатися діагностуванням без належного обладнання та знань все ж не варто – велика ймовірність того, що ви тільки погіршите ситуацію. Придивіться до свічок запалювання – частенько несправності криються саме в них. Вони повинні бути чистими, без слідів накипу, масла або вологи. Високовольтні дроти, які до них підключаються – також одне з «слабких» місць. Їх несправність, зокрема, може привести до перегріву стартера, виключивши можливість запуску автомобіля на гарячу. Зверніть увагу – знімати їх потрібно виключно в тій послідовності, яка передбачена інструкцією, особливо якщо у вас двигун інжекторного типу.

ВАШ КОММЕНТАРИЙ: