Як влаштована КПП (коробка передач)

Як влаштована КПП (коробка перемикання передач) і навіщо вона взагалі потрібна? Саме по цій темі надаємо Вам статтю для ознайомлення.

Яке завдання виконує КПП, якщо подивитися з іншого боку, крім самого факту перемикання швидкостей? Якщо дивитися з точки зору науки, то коробка перемикання передач служить нам для того, щоб збільшувати чи зменшувати крутний момент на ведучі колеса: передні або задні (залежить від приводу Вашого автомобіля), від’єднувати сам двигун від системи трансмісії і, само собою, включати режим заднього ходу.

З чого складається коробка перемикання передач?
Найголовнішим її складовим є корпус. Куди ж без нього? У корпусі розташована сама система перемикання передач з валами і шестернями. Верхня частина у нас обладнана кришкою, яку ми бачимо в машині, де розташовані швидкості. У нижній частині у нас, як і у випадку з двигуном, є масляні піддони. Масла в коробці передач трохи, а невелика кількість на самому дні. Кількість це дорівнюватиме такому шару, що б що працюють шестерні могли це масло чіпляти і транспортувати його далі в робоче середовище, таким чином змащуючи всю систему і деталі.

Якщо взяти фото самої коробки, то спереду буде знаходиться виступає залізна деталь у вигляді труби. Деталь ця називається первинним валом коробки передач. Ребристість, яку ви можете спостерігати, служить для такого, що б включати зчеплення. Саме на цю ребристість одягається деталь під назвою «вал зчеплення». Суть роботи цієї деталі полягає в тому, що коли Ви вичавлюєте зчеплення – цей вал обертається в темпі, як і сам двигун, а коли віджимають – стає в фіксоване положення. Саме обертання виробляється завдяки підшипників.