Opel Astra J з пробігом

 

Astra J – машина з усіх боків симпатична. Цілком сучасна, але як і раніше надійна. У всякому разі, в першій частині нашого огляду ми не знайшли ніякого криміналу ні в кузові, ні в салоні, ні в ходової частини. Залишився останній питання: а як тут з коробками і моторами?
Трансмісія

З коробками передач Astra J не дуже пощастило. Причому до інших елементів трансмісії претензій немає, все ходить довго і наполегливо. Благо тут тільки передній привід і ніяких додаткових карданних валів і редукторів не буває.

Традиційна опельовськіх «біда» у вигляді МКПП серії F17 присутня і на Astra J. Пятиступенчатая коробка з атмосферними моторами 1,4 і 1,6 л – це саме вона. І що найсумніше, з 1,8-літровим двигуном теж зазвичай встановлювали її ж. Це відверто проблемний агрегат зі слабким диференціалом і дуже часто виходять з ладу підшипниками вторинного вала наполегливо ставлять на машини Opel протягом років так двадцяти. Причому навіть з моторами 1,6 л він уже часто виходив з ладу, а вже з 1,8 л і на важких авто на кшталт Vectra C став просто расходников. Але ж маса Astra J – ті ж саме 1 500 кг, це дуже важка машина, незважаючи навіть на розміри і приналежність до гольф-класу.

До речі, ця ж коробка ставиться в пару з дизельними моторами 1,3 л, і без того досить проблемними.