Вісті з полів

Реклама

Выбор ванны : материал решает все

Выбор ванны является одним из наиболее важных покупок в процессе ремонта ванной комнаты. Это центральный элемент, который нужно выбирать очень тщательно. Тем более в современном мире, где ассортимент ванн прост огромный: стальные, чугунные, камены, акриловые ванны , из стекла или даже дерева! Какую же купить? И где?

К счастью , ассортимент ванн позволяет разгуляться . Вы можете приобрести ее в магазине своего города, или же через интернет.

Итак, давайте разберемся по порядку. Для начала решите, какие характеристики для вас важнее всего. Если вам не хочется тратить много денег, то идеально подойдут дешевые стальные ванны . Но, помните, что они вызывают довольно много шума от стекания воды на поверхность. Мало того, он не очень хорошо сохраняют тепло, что для любителей понежиться долго в горячей водичке явно не самая хорошая новость.

Альтернатива – акриловые ванны. Конечно, их стоимость несколько выше. Но зато они бесшумные, быстро нагреваются и прекрасно хранят тепло на протяжении длительного периода времени. Есть, правда, и недочет – материал не особо сложно поцарапать.
Подробнее

Вибір кондиціонера

Останнім часом з погодою однозначно коїться щось незрозуміле. В наших широтах літо з кожним роком стає спекотніше, а міжсезоння тривати довше. При цьому у власному будинку хочеться відчувати себе затишно та комфортно за будь-якої погоди. Купівля кондиціонера для індивідуального користування - рішення серйозне, і не потерпить поверхневого відносини. Який саме кондиціонер потрібно ваше гніздечко, щоб там завжди було приємно перебувати? Одних тільки видів цих систем існує декілька, плюс кожна модель має свої особливості. Якщо ви не знаєте, як правильно вибрати кондиціонер 2014 року,щоб не заплутатися, візьміть на озброєння наступну інформацію.
Настінна спліт-система. Це найбільш поширений тип кондиціонера, який вибирає свою квартиру середньостатистичний споживач.
Подробнее

Привод з без приводнім керуванням

Е. р. с, наведена в однофазній обмотці СП, пропорційна куту неузгодження між сельсинами, а від неї залежать величина магнітного потоку генератора, швидкість і обертальний момент виконавчого двигуна. Процес слідкування зводиться до зменшення кута неузгодження до нуля, але обертаючий момент виконавчого двигуна зрівнюється з навантаженням на валу при деякому значенні кута неузгодження, що є похибкою дії системи.

Подробнее

Привод з штучною зовнішньою

Блок-схема слідкуючого привода з штучною синхронізацією складається з датчика, приймача, підсилювача, виконавчого органа - приводного двигуна і спеціального пристрою. Останній контролює роботу виконавчого механізму, в результаті контролю створюються сигнали, аналогічні сигналам датчика, які через обернений зв'язок передаються на приймач, а в приймачі цей сигнал зіставляється з сигналом датчика.

Подробнее

Основні поняття про слідкуючий привод і програмне керування

Якщо з якихось причин вимкнувся перший двигун, то розімкнуться блок-контакти Р1-3 і вимкнуть другий, а другий своїми блок-контактами Р2-3 вимкне третій двигун. У схемі передбачено світлову сигналізацію стану пускача на місці керування. Коли двигуни вимкнуті, розмикаючі контакти Р1-2, Р2-2, Р3-2 замкнені, світяться зелені лампи Л2, Л4, Л6. При вмиканні пускача зелена лампа гасне, а червоні лампи, які живляться через замикаючі контакти Р1-1, Р2-1, Р3-1 засвічуються.

Подробнее

Електродвигуни

При переведенні в нульове положення його контакти К.1 розімкнуться, вимкнуться котушки контакторів Р1 і Р2 і їх контакти вимкнуть якір двигуна, спрацює контактор Р12 і замкне якір двигуна на гальмівний опір Р4. Двигун перейде в режим генератора з незалежним збудженням і віддаватиме енергію на гальмівний опір Р4, відбуватиметься динамічне гальмування доти, поки швидкість якоря і напруга на його затискачах знизяться до величини, близької до нуля, при якій відпадає якір реле гальмування Р15, У період гальмування блок-контакти Р15-2 розімкнуті, і це дозволяє ввімкнути якір двигуна в мережу до повної його зупинки. При переведенні в положення «Назад» замикаються контакти К2 і подається струм до котушок контакторів Р3 і Р4. Цим самим замикається коло якоря, струм в ньому буде мати зворотний напрям і відбудеться реверс двигуна. Все інше пройде в такій же послідовності, як і для положення контролера «Вперед». Якщо раптово перевести контролер з положення «Вперед» в положення «Назад», то при переході контролера через нульове положення двигун залишиться в режимі динамічного гальмування, і лише після зупинки якоря відбудеться автоматизований пуск у зворотному напрямі.

Опір розрядний Р3 захищає обмотку збудження двигуна від перенапруги при вмиканні рубильника В2. У розглянутій схемі можна замінити командоконтролер кнопкою керування Кн3 і здійснити автоматизоване керування з кількох місць. Схема автоблокування електроприводів.

Електродвигуни, які є електроприводами окремих вузлів складного механізму, де їх робота має узгоджуватися, пов'язані між собою автоблокуванням через блок-контакти пускачів. У цій схемі другий двигун можна запустити після першого, а третій - після пуску Другого.

При замиканні кнопки Кн2 вмикається контактор Р1, подаючи живлення на перший двигун МІ. Одночасно замикаються контакти Р1-3, готуючи схему другого контактора до вмикання. Якщо натиснути кнопку Кн4, ввімкнеться контактор Р2, пускаючи другий двигун М2. Блок-контакти Р2-3 замикаються, готуючи до пуску третій двигун, який можна пустити замиканням кнопки Кн6.

Подробнее

Захист двигуна від максимального струму

Керування двигуном виконується за допомогою командоконтролера, що має три положення: нульове (стоп), «Вперед» і «Назад». Пуск і гальмування двигуна автоматизовані - пуск у функції часу, а гальмування у функції е. р.с. Захист від максимального струму, мінімальної і нульової напруг, обриву поля здійснюється контактами реле напруги РІЗ, які замикаються контактами КО у нульовому положенні командоконтролера, і через них проходить допоміжний струм при переведенні контролера в положення «Вперед» або «Назад». Основні контакти Р1 і Р2 замикають коло якоря двигуна блок-контакти: Р1-1 - розривають коло котушки Р7 і Р12 (контактора динамічного гальмування), Р1-2 - розривають коло котушки Р3 і Р4, захищають від вмикання проти струму і Р1-3 шунтують контакти Р15-2. Після видержки часу Р7 блок-контакти Р7-1 замикаються і подають струм до котушки контактора Р5. Після спрацювання останнього контактами Р5 шунтується перша ступінь пускового опору і котушки Р8. Коротке замикання котушки Р8 викличе замикання з видержкою часу його контактів Р8-1, які подадуть струм до котушки контактора Р6. Останній своїми контактами Р6 зашунтує другу ступінь пускового опору і одночасно ввімкнеться котушка реле пуску Р9, що з'єднана послідовно. Реле пуску Р9 контактами Р9-1 зашунтує блок-контакти Р6-1 і залишиться замкнутим коло реле РП, його контакти Р11-1 залишаться замкнутими.

При зменшенні пускового струму двигуна до номінального реле пуску Р9 розмикає коло котушки реле РП, а воно, в свою чергу, своїми контактами вмикає опір, встановлений на регулювальному реостаті Р2. Регулювальний опір ослабляє поле двигуна і збільшується швидкість. Якщо при цій швидкості струм якоря збільшується і буде більшим від номінального, тоді Р9 ввімкне РП і збільшиться поле двигуна, а струм якоря зменшиться.

Така періодична зміна відбуватиметься до переходу двигуна на номінальний усталений режим. Разом з поданням струму в коло якоря спрацьовує гальмівне реле Р15, яке своїми контактами Р15-1 підготовить до вмикання контактор динамічного гальмування Р12.

Подробнее

Обмотка збудження і коло допоміжного струму

Протягом пуску працюють Р2, а потім Р3, останнє замикає свої блок-контакти Р3-1 після того, як контакти Р8-1 уже розімкнуться, і коло вимикання котушки Р11 залишається розірваним. Якщо через які-небудь неполадки час пуску двигуна перевищить час, установлений на реле контролю пуску, контакти Р3-1 замкнуться раніше, ніж розірвуться контакти Р8-1. Через котушку Р11 пройде імпульс струму, двигун вимкнеться.

Подробнее

Замикання контактів

Для приєднання двигуна до мережі вмикають роз'єднувач В1 і вимикач В2. Одночасно замикаються блок-контакти В2-1, В2-2, В2-3 і розмикаються В2-4, В2-5 у колах допоміжного струму, які забезпечують: В2-1 замикає коло котушки Р11 і підготовляє до можливого автоматичного спрацювання; В2-2 - вмикає в дію Р4; В2-3 - підготовляє коло котушки контактора Р1 до вмикання струму; В2Л - розриває коло котушки заскочки Р6, що утримує контактор у замкнутому стані; В2-5 - розриває коло реле контролю пуску Р2, яке разом з Р3 контролює пуск. Протягом періоду пуску обмотка збудження ротора синхронного двигуна розмикаючими контактами Р1-2 замкнена на розрядний опір Р1. Вмикання ротора відбуватиметься тільки тоді, коли швидкість ротора стане близькою до синхронної і становитиме не менше 0,95 від синхронної. Це контролює реле пуску Р7, що ввімкнено в коло ротора через випрямляч.

Подробнее

Реверсування двигуна

Реверсування двигуна переведенням командоконтролера з четвертого положення «Вперед» у четверте положення «Назад»; при цьому одночасно з поверненням командоконтролера з положення «Вперед» до нульового положення всі апарати керування повернуться у вихідне положення. У розглянутій схемі використані електромеханічні реле часу.

Подробнее

Анонсы

Партнеры