Kia Ceed 2018-2019

На Женевському автосалоні 2018 дебютував Kia Ceed 3-го покоління. Авто радикально змінилося зовні, а також обзавелося абсолютно новим салоном з безліччю електронних помічників і систем, переїхало на нову платформу, а також отримало 7-ступінчасту автоматизовану коробку передач. Уже влітку нове покоління моделі вийде на європейський ринок, а восени очікуються поставки в Росію. Ціни на КІА Сід 2018 модельного року в Росії поки не відомі. Виробництво нової моделі Kia Ceed налагодять на підприємстві в словацькій Жиліні в травні 2018 року.

Зовнішній вигляд КІА СІД 2018
Спереду КІА Сід 2018-2019 в новому кузові представлений виразним і агресивним бампером з далеко заходять на крила передніми фарами, які за доплату стали повністю світлодіодними, великим повітрозабірником і шикарним сплиттером. Капот новинки став більш рельєфним. Ззаду оновленню піддалися і бампер, і ліхтарі, а також кришка багажника, на яку переїхало місце під номерний знак.

інтер’єр
Салон КІА Сід 2018 радує око використанням якісних матеріалів обробки, таких як шкіра, м’який пластик і хром. Оформлення салону дозволяє поєднувати комфортне керування і посадку. Кермо трьохспиці включає достатню кількість кнопок, що дозволяє дотримуватися безпеку при водінні. Хетчбек комплектується 7-ма подушками безпеки, датчиками світла і дощу, системою безключового доступу, високоінформативної панеллю приладів з кольоровим екраном бортового комп’ютера, мультимедійною системою з розмірами екрану на 5, 7 і 8 дюймів, кондиціонером або двозонним клімат-контролем, електронним гальмом стоянки, кріслами водія і переднього пасажира з підігрівом і вентиляцією, а також електроприводом регулювань водійського сидіння. Можна докупити штатний навігатор і аудіо систему JBL Premium.

Для KIA Ceed пропонуються система Lane Follow Assist, що стежить за розміткою і рухомими попереду автомобілями, що забезпечує розгін і гальмування на швидкості руху до 130 км год. За доплату Smart Cruise Control з функцією Stop & Go, системи Blind Spot Collision Warning і Rear Cross-Traffic Collision Warning, Forward Collision-Avoidance Assist system з функцією виявлення пішоходів і Smart Parking Assist.

мотори
Базовим двигуном залишився 1,4-літровий атмосферник Kappa потужністю 100 к.с., плюс з лінійці з’явився 1,0-літровий трициліндровий турбований двигун T-GDI на 120 сил, пару якому склав 140-сильний T-GDI об’ємом 1,4 л . При цьому для російської версії вирішено було зберегти колишній 1,6-літровий атмо на 136 “конячок”, доступний в парі з класичним автоматом. На європейському ж ринку попит матиме новий 1,6-літровий дизель CRDi серії U3 (раніше був U2), що пропонується в двох варіантах віддачі на 115 і 136 к.с. (280 Нм). Всі движки поєднуються в парі з 6-ступінчастою механікою, при цьому топові версії можна замовити в парі з 7-діапазонним роботом з двома зчепленнями.