Skoda відзвітувала про свої продажі у грудні та 2019 році. Це був 6 рік поспіль, коли чеський автовиробник в усьому світі поставив більше мільйона авто – всього 1,24 млн.
Загальний результат продажів на відсоток нижчий ніж у 2018-му (1,25 млн) у з’вязку зі зниженням попиту на китайському ринку. В інших країнах компанії вдалося збільшити поставки.
2019 рік став рекордним для Skoda за обсягами продажів у Європі (+5,8%) та Росії (+8,8%).
До п’ятірки ринків з найвищими показниками продажів автівок марки у минулому році увійшли Китай (282 тис. од.), Німеччина (191,2 тис. од.), Чеська Республика (94,2 тис. од.), Російська Федерація (88,6 тис. од.) та Велика Британія (75,2 тис. од.).
У грудні у світі було здійснено 114,7 тис. поставок: +9,1% до результату грудня 2018 року.
Окремо відзначимо двозначне зростання продажів бренду в Україні у 2019 році (6,2 тис. од., +16,8%).
Що стосується моделей, то найбільшим попитом знову користувалася Skoda Octavia, за нею йдуть Fabia та Kodiaq:
Skoda Octavia (363 700, -6,3%);
Skoda Fabia (172 800, -9,5%);
Skoda Kodiaq (171 800, +15,1%);
Skoda Karoq (152 700, +32,0%);
Skoda Rapid (142 100, -25,8%);
Skoda Superb (104 800, -24,2%);
Skoda Kamiq (64 600, +131,8%);
Skoda Scala (39 100, -);
Skoda Citigo (лише в Європі: 31 200, -20,3%).
Цього року нове четверте покоління Octavia надходить у продаж, а також стартує серійне виробництво на базі електричної платформи MEB.
2020 рік – важливий для бренду, оскільки Skoda буде святкувати свою 125-у річницю, як і ювілеї декількох знакових моделей.
Із запуском Scala, Kamiq, плагін-гібрида Superb iV та нового покоління Octavia у 2019-му автовиробник успішно модернізував та розширив модельний ряд.