Двигуни на автомобілях Тойота

Ресурс двигуна. Більш конкретно можна говорити про ресурс масової серії двигунів до перебирання, іншими словами до того моменту, як буде потрібно перше серйозне втручання в механічну частину двигуна автомобіля. Згідно зі статистикою і відгуками, двигуни для «Тойот» вимагають перебирання після декількох сотень тисяч кілометрів пробігу (зазвичай це 200-250 тис. Км.). Однак варто зазначити, що перебирання – це не капітальний ремонт, а лише включає в себе заміна поршневих кілець, маслос’емних ковпачків і т.д.

Ланцюг або ремінь. Ланцюговий привід є більш пріоритетним, завдяки продуманій рекламній кампанії. Власникам авто обіцяють високі показники міцності і відсутність в необхідності частих замін. Все це робить ланцюгової привід більш затребуваним, незважаючи на наявні недоліки: механічні деформації (утворюються з часом), більш галаслива експлуатація, трудомісткий процес заміни ланцюгового приводу і ін. Як підсумок – часу і грошових коштів на обслуговування або заміну ланцюгового приводу необхідно більше (в порівняно з ремінним).

Сучасний, значить надійний? Тут все не так однозначно. Усталений стереотип про те, що як компанія «Toyota», так і інші японські компанії, які не погіршують що-небудь навмисно – вірний. Однак вкрай негативний вплив роблять екологи, завдяки яким, власники автотранспортних засобів отримують менш надійний і довговічний автомобіль, але за велику ціну і з підвищеними вимогами до експлуатації. Згодом екологи роблять все більший вплив, саме тому кращими двигунами були названі моделі 80-90 років минулого століття.