Renault Duster (Рено Дастер)

Renault Duster (Рено Дастер) – позашляховик класу «К1» з переднім або повним приводом. Європейський дебют рестайлінгової версії моделі відбувся на автосалоні у Франкфурті у вересні 2013 року. Продажі автомобіля в Україні стартували в січні 2015 року.

Крім видозміненій решітки радіатора, інший головної оптики і задніх ліхтарів, нових рейлінгов і колісних дисків, ця версія Дастер відрізняється від попередніх куди більш важливими деталями, ніж суто дизайнерські. Наприклад, в салоні встановлені допрацьовані крісла, а в багажнику, щоб уникнути зайвих шторки з’явилася полку, і доступ до запасці став більш зручним. Крім того, компанія Рено підготувала для Дастер безліч аксесуарів з урахуванням того, що кросовер може використовуватися для частих поїздок по пересіченій місцевості і бездоріжжю, для вилазок на пікнік і рибалку або для далеких подорожей всією сім’єю. Ну і, звичайно ж, не можна не сказати про двох нових кольорах в палітрі варіантів забарвлення кузова.
Ходова частина Дастер в процесі оновлення не змінилася. Автомобіль все так же побудований на платформі зі стійками McPherson в передній підвісці, тоді як ззаду, в залежності від типу приводу, може бути встановлений McPherson або балка, що скручується. Нікуди не поділися і характеристики прохідності, що допомагають навіть переднеприводному Дастер проїжджати там, де інші вже не можуть. Багато в чому це стало можливим завдяки коротким свесам, великим кутах (в’їзду – 30 градусів, з’їзду 36 градусів, подолання перешкод – 23 градуси) і дорожньому просвіту в 210 мм.
В Україні Renault Duster пропонується з двома бензиновими і двома дизельними двігателямі.Бензіновий агрегат робочим об’ємом 1,6 літра, що видає 105 л. с. потужності, тепер не самотній. Компанію йому складе 2-літровий мотор з 143 “конячками” і 195 Нм крутного моменту. Обидва пропонуються тільки з моноприводом, але якщо мотор 1,6 комплектується 5-ступінчастою механічною коробкою передач, то 2-літровий – 4-ступінчастим “автоматом”. А що стосується дизелів, то перший, 1,5-літровий, добре знайомий шанувальникам позашляховика. Видає він 85 л. с. потужності і працює в компанії з 5-ступінчастою «механікою» і монопріводом. Другий же агрегат, також 1,5-літровий, піддався модернізації, в ході якої потужність зросла з 90 до 110 л. с. Такий двигун встановлюється під капот повнопривідного Duster і в парі з 6-ступінчастою механічною коробкою передач.