Варіатори для мотоциклів

Після винаходу і оснащення скутерів варіаторами, життя байкерів полегшилось. Йдеться про тих байкерів, які використовують для поїздок мототранспортну техніку, оснащену варіаторами. Варіатор замінив досить велику за своїм обсягом коробку передач, чим значно полегшив і спростив конструкцію всього скутера. Крім того у власника скутера відпала необхідність виконувати перемикання швидкостей, так як з цим завданням повністю справляється варіатор.

Найпоширеніший тип варіатора

Видів або типів варіатора конструкторами в усьому світі розроблено досить велика кількість. Однак найбільшого поширення набули варіатори на https://motokvartal.com.ua/variatory-i-reduktory/, які використовують в своїй роботі клиновий ремінь. Працювати такі варіатори можуть за допомогою механіки або за допомогою електроніки. Сам пристрій варіатора можна назвати складним, але ось його правильна настройка не завжди дається легко, якщо пробувати виконати її самостійно. Складність полягає в необхідності враховувати велику кількість факторів.

Фактори що впливають на настройку варіатора

З факторів, які повинні враховуватись при налаштуванні варіатора, це і жорсткість пружин, що відповідають за зчеплення, і параметри клинового ременя, і розмір встановлених роликів. Самостійні спроби внести зміни в конструкцію варіатора, як правило, позитивних результатів не приносять, а найчастіше тільки погіршують ситуацію. Більшість фахівців схиляються до того, що найкращим рішенням у даному випадку буде повернення до заводських налаштувань. Перевірити вірність такого твердження можна тільки на практиці. Якщо варіатор, встановлений на скутері, зберігає рівномірність розгону самого скутера, причому на всіх етапах розгону, то настройку варіатора слід визнати близькою до ідеальної.

О проскальзуванні клинового ременя

Крім того існують ще деякі параметри, за допомогою яких визначається правильність роботи варіатора, а також правильність його налаштування. Один з таких параметрів – це прослизування клинового ременя. Звичайно домогтися того, щоб він не прослизав зовсім, ще нікому не вдавалося, та й в принципі неможливо. Прослизання в будь-якому випадку будуть, але вони повинні бути настільки короткочасними і рідкісними, що власник скутера не тільки не звертав би на них увагу, але і не помічав би взагалі.

Прослизання клинового ременя варіатора не сприяє продовженню терміну його експлуатації. Швидше зовсім навпаки. Підвищується знос всіх деталей варіатора, зменшується коефіцієнт корисної дії, а при старті виникає характерний для прослизання ременя варіатора симптом, при якому спостерігається тільки рев двигуна, а сам скутер і не думає починати рух.

Існують різні фактори, які впливають на прослизання ременя варіатора. У тому числі може мати місце випадок, коли сам варіатор, або деякі його елементи виготовлені неякісно. Для того, щоб уникнути таких випадків рекомендуємо купувати їх, тільки у відомих виробників, таких як варіаторы DONGXIN, Athena, DLH або KOSO. Продукція цих компаній в переважній більшості випадків відповідає всім найвищим світовим стандартам.