Міняємо радіатор пічки на ВАЗ 2114

Як то кажуть, на носі зима – самий “приємний” і цікавий час року для будь-якого автомобіліста. Мало того, що їздити по обмерзлих і засніжених дорогах – це щось екстремальне у всіх сенсах, так ще й в салоні автомобіля може бути зовсім не комфортно через поламану обігрівальноу техніку.

Якщо імпортні машини відносно рідко страждають неполадками опалювальних приладів, то вітчизняне автомобілебудування цим похвалитися не може. Наприклад, заміна радіатора пічки ваз 2114, яку ми зараз зразково розглянемо, теж не дуже проста справа для новачка. Опалення в Жигулях цілком може вийти з ладу в самий невідповідний момент.

В реальності поміняти пічку на “чотирнадцятій” моделі може кожен, хто готовий запастися жменею терпіння, набором різноманітних викруток і початковим рівнем знань для роботи з будь-якими приладами. Інша справа техніки і нашого грамотного інструктажу, наданого досвідченими автолюбителями, які нагромадили чималу базу досвіду. Ви можете відправитися в сервіс, де витратите чималу кількість грошей, часу і нервів, але краще дочитати до кінця покрокову інструкцію по заміні і зробити все самостійно.

Правильний вибір
Перш, ніж приступити до ремонту, а точніше, до заміни радіатора пічки, непогано б визначитися з вибором такої важливої ​​деталі. Існує два види радіаторів: мідні і алюмінієві. Якщо у вас старовинний варіант складання автомобіля, то швидше за все радіатор встановлений мідний, тоді як сучасні машини все частіше оснащуються алюмінієвими деталями.

Причиною переходу на більш легкий метал стало кілька чинників, серед яких:

дешевизна алюмінію перед міддю;
легкість нагріву і охолодження (прискорена тепловіддача);
наявність широких каналів, що забезпечує велику довговічність.
Проте мідні радіатори так чи інакше підлягають ремонту на відміну від алюмінієвих, які при виході з ладу відразу міняють на аналогічний.

Ви самі повинні вирішити, який радіатор будете використовувати в своєму автомобілі, проте фахівці рекомендують зупинитися на алюмінії, бо мідь свій вік прожила щасливо і відходить у минуле. Якщо ви все ж зупиніть свій вибір на мідному радіаторі, то ні в якому разі не купуйте фарбовані – по-перше, при нагріванні з’явиться різкий запах фарби, а по-друге, цілком можливо, що ви купите фарбованого “кота в мішку” (браковану деталь).

Заміна радіатора пічки
Отже, прийшла пора почати заміну радіатора пічки. Для цього необхідно зняти старий, а перед тим злити рідину з системи охолодження.

Після зливу охолоджувальної рідини, потрібно демонтувати бічні панелі торпеди разом з бардачком і вже тільки тоді дістатися до зламаного радіатора.

Поставте тазик на підлогу для зливу рідини, що залишилася.
Приготуйте ще одну ємність (не менше 5 літрів об’ємом) для переливання охолоджуючої рідини.
Відключіть контактні дроти від обігрівача.
Відкрутіть фіксуючі гайки самого радіатора.
Дуже акуратно зняти патрубки.
Чекаєте, поки що залишилася охолоджуюча рідина не стече.
Піднявши панель з бардачком, витягуєте відпрацьований радіатор.
рідина, що охолоджує Тепер можна брати новий радіатор пічки і ставити на належне місце, а вся інша збірка проводиться строго в зворотному порядку. Якщо ви звернули увагу, ніяких складних і численних деталей при демонтажі і зворотному монтажі тут немає.

Для перевірки нової деталі на працездатність необхідно знову залити в систему охолоджуючу рідину і завести мотор, давши йому попрацювати хоча б 10 хвилин. При відсутності нагрівання печі, треба перевірити наявність повітряної пробки і видалити її. Тепер можете насолоджуватися теплим салоном автомобіля в найлютіші морози.