Acura підготувала до гонки по горах седан, кросовер і суперкар

Acura подготовила к гонке по горам седан, кроссовер и суперкар

Марка Acura, що належить компанії Honda, візьме участь в престижній американській гірській гонці «Пайкс Пік», що проходить в штаті Колорадо. На змагання виставлять чотири машини різних моделей: гібридний суперкар NSX, пару седанів TLX і навіть кросовер RDX.

Acura подготовила к гонке по горам седан, кроссовер и суперкарAcura TLX GT Пітера Каннінгема Acura TLX GT Пітера Каннінгема Acura TLX GT Пітера Каннінгема

З чотирьох «Акур» заводський підготовки, які поїдуть у нинішній гонці, найсерйозніша — це седан TLX GT. Машину «відкритого» класу ріднить з серійним седаном тільки зовнішність і центральна частина кузова. Повнопривідник побудований колективом RealTime Racing, а за кермо сяде власник команди і пілот Пітер Каннінгем. Всі інші машини набагато ближче до серійної техніки, та підготовлені силами інженерів американського підрозділу «Хонди».

Acura подготовила к гонке по горам седан, кроссовер и суперкарAcura TLX GT Пітера Каннінгема

Вся передня частина седана TLX GT зібрана на трубчастому підрамнику, конструкція підвісок повністю оригінальна, а мотор V6 3.5 потужністю близько 600 кінських сил встановлений подовжньо (на серійній машині — поперечно) і з’єднаний з гоночної трансмісією Xtrac. У минулому році Каннінгем на цій же машині подолав трасу за 9 хвилин і 33,797 секунди, здобувши перемогу в класі Open і зайнявши друге місце в абсолютному заліку.

Схожий зовні седан TLX A-Spec з величезним антикрилом і переднім сплітером – це, по суті, серійна машина, двигун якої форсували за допомогою турбонаддува, а трансмісію доповнили диференціалом. Мотор V6 3.5 розвиває близько 500 кінських сил. Машину класу Exhibition поведе в бій» хондовский інженер Нік Робінсон, який виступав на Пайкс Пік вже п’ять разів.

Acura подготовила к гонке по горам седан, кроссовер и суперкарAcura TLX A-Spec Ніка Робінсона

Acura NSX має набагато більше спільного з однойменною серійним суперкаром, тому його віднесли до демократичного класу Time Attack 1. Машина зберегла кузов і гібридну силову установку майже незмінними. Але двигун V6 3.5 забезпечили турбокомпресорами збільшеної продуктивності, кузов полегшили, а аеродинамічний оперення доповнили величезним антикрилом і сплітером під переднім бампером. За кермо купе сяде ще один хондовский інженер Джеймс Робінсон (брат Ніка Робінсона), перш за вісім разів брав участь у «Пайкс Пік».

Acura подготовила к гонке по горам седан, кроссовер и суперкарAcura NSX Джеймса Робінсона

Самим дивним з трійці гоночних машин буде кросовер Acura RDX. Потужність дволітрового мотора підняли за допомогою більш продуктивного турбокомпресора (з 272 до 350 сил), доповнивши його системою «м’якого гібрида» з електричним нагнітачем. Трансмісія залишена повністю серійної: це десятиступенчатый «автомат» і чергова еволюція хондовской системи повного приводу SH-AWD. Єдина відмінність — доопрацьований софт, подає більше моменту на задні колеса. Кросовер віднесли до класу Exhibition. А за кермо сяде новачок «Пайкс Пік» Джордан Гітар — ралліст-любитель і інженер Хонди, відповідальний за гальмівні системи.

Acura подготовила к гонке по горам седан, кроссовер и суперкарAcura RDX Джорждана Гитага

«Пайкс-Пік» — одне з найстаріших автосостязаний в світі. Учасники «Гонки до хмар» штурмують 20-кілометровий серпантин, що складається з 156 поворотів, який веде на вершину однойменної гори. Старт зазвичай дають на висоті 2860 метрів над рівнем моря, фініш — на висоті 4300 метрів. Зараз дорога цілком покрита асфальтом, але ще в дев’яності тут була просто вкатана грунтовка.

З 1916 року тут відзначився цілий ряд зірок автоспорту першої величини: триразовий переможець Indy 500 Боббі Ансер, чемпіон Формули-1 Маріо Андретті, легенди ралі Вальтер Рерль, Арі Ватанен і Себастьєн Леб. Є у Пайкс-Пік і свої легенди — наприклад, володар рекорду траси новозеландець Рід Міллен або японець Нобухіро «Монстр» Таджіма, більше двадцяти років виступав на двомоторних прототипах Suzuki власної конструкції. Останні років тридцять за перемогу боротимуться команди з заводської підтримкою: в цій ролі тут побували колективи Audi, Peugeot, Volkswagen, Suzuki, Toyota і Acura.

Основним претендентом на перемогу в абсолютному заліку гонки буде француз Ромен Дюма із заводської команди Volkswagen, який виступить на повноприводному електромобілі I. D. R Pikes Peak.

ВАШ КОММЕНТАРИЙ: