Новинки KIA: все, що потрібно знати після Женевського автосалону

В 2018 році на весняну виставку в Женеві приїхало 180 компаній, які привезли з собою 110 прем’єр. Передбачається, що за 11 днів роботи Женевського автосалону кількість відвідувачів перевищить 700 тисяч осіб. Це неймовірно! «Автоманія» пройшлася по самим цікавим для України стендів. Давайте подивимося, що для нас приготувала компанія KIA.

 

Новий Kia Ceed 2018

Корейці, нарешті, прислухалися до журналістів і пояснили, що модель відтепер пишемо без апострофа і з великої літери — Ceed, а не cee’d. Спасибі! До речі, в Україні новинку чекаємо вже до літа 2018 року. Інформації про комплектаціях і гамі моторів, на жаль, для нашої країни поки що немає.

Новинки KIA: всё, что нужно знать после Женевского автосалона

Третє покоління візуально сприймається інакше, ніж попередник. В першу чергу з-за іншого бампера з трикутними секціями і повітрозабірниками. Плавні лінії, які формували образ Kia cee’d другого покоління залишилися в минулому, а на зміну їм прийшли прямі лінії межі в стилі фастбека Stinger. До того ж в порівнянні з попередником помітні більш широкі задні стійки, як би рухають кабіну тому. Зазначимо, що Kia Ceed 2018 став плодом зусиль команди дизайнерів під керівництвом Грегорі Гійома і Пітера Шрайера.

Новинки KIA: всё, что нужно знать после Женевского автосалона

На вибір будуть доступні 12 колірних рішень кузова, а також колісні диски діаметром від 15 до 17 дюймів. Світлодіодні фари — опція, ходові LED-вогні входять в стандартне оснащення. Автомобіль буде доступний у версіях GT і GT-Line, відмінними рисами яких є четырехсекционные світлодіодні протитуманні фари Ice Qube.

Новий Ceed змінив платформу: на зміну шасі J4 прийшла міцна і легка конструкція під назвою K2. У порівнянні з попередником, у нового хетча змінена геометрія підвіски і рульове (заявлено, що стало «більш гострим»). Габаритні розміри Ceed практично залишилися такими ж: автомобіль став на 23 міліметра нижче і на 20 міліметрів ширша. Обсяг багажника зріс на 15 літрів – до 395 літрів.

Новинки KIA: всё, что нужно знать после Женевского автосалона

Крім того, в Європі у KIA Ceed 2018 будуть доступні і корисні активні електронні помічники. Наприклад, хетч навчився читати відстань до які йдуть попереду машин (до 130 кмгод) і контролювати вільний простір з боків. Таким чином, автомобіль сам зможе загальмувати перед переходами або їхати по своїй смузі на шосе. Такі стандарти відповідають автономності так званого другого рівня. А ще Ceed вміє самостійно паркуватися, зчитувати «перешкоди» при русі заднім ходом і в разі небезпеки попереджувати водія вібрацією на кермі. Відзначимо, що в базовій версії європейського Ceed 7 подушок безпеки. Непогано!

Салон став просторішим і лаконічніше. Залежно від комплектації автомобіль буде оснащуватися мультимедійною системою з екраном діагоналлю 5, 7 або 8 дюймів. В якості опції тепер доступна преміальна аудіосистема JBL з алгоритмом поліпшення звучання Clari-Fi. Як очевидне сприймається можливість інтеграції зі смартфоном завдяки Android Auto і Apple Car Play. В «топових» версіях заряджати смартфон можна за допомогою бездротового зарядного пристрою. Клієнтам запропонують оздоблення тканиною, штучної або натуральної шкіри зі вставками «під метал».

Новинки KIA: всё, что нужно знать после Женевского автосалона

Мотори. На зміну атмосферного двигуна 1.6 прийшов новий турбомотор 1.4 T-GDi потужністю 140 л. с. В наявності і 120-сильний літровий 1.0 T-GDi. Ті, хто «хоче більше практичності» адресований атмосферний бензиновий двигун з робочим об’ємом 1,4 літра і потужністю 100 л. с. Що стосується дизелів, то в модельній гаммі з’явиться новий 1.6-літровий турбомотор. Він буде доступний у двох версіях потужністю 115 і 136 л. с., при цьому крутний момент дорівнює 280 Нм. До речі, нові турбомотори так само оснащуються як і минулі cee’d 7-ступінчастою роботизованою КПП з двома зчепленнями DCT. Не переживайте, також буде доступна 6-ступінчаста МКПП.

А ще «Сід» обзавівся кількома режимами зміни роботи двигуна і рульового управління. В якості опції пропонується «еко-пакет», до складу якого увійшли занижена підвіска, плоске закрите днище, шини Michelin із зниженим опором коченню і активні шторки в решітці радіатора. Останні вміють закриватися, коли потрібно зменшимо коефіцієнт аеродинамічного опору. Схоже, технології з автоспорту добралися вже і бюджетний сегмент.

Серійне виробництво почнеться в травні на заводі Kia в словацькій Жиліні.

Універсал Sportswagon

Найцікавіше у універсалів, звичайно, на кормі. Багажне відділення зросла до неймовірних 600 л. Це більше, ніж у Focus Wagon (476 л), але в теорії менше, ніж у «родича» i30 Wagon (602) або у чеського Octavia Combi (610).

Новинки KIA: всё, что нужно знать после Женевского автосалона

Примітно, що задніми ліхтарями Ceed SW тепер чомусь нагадує моделі BMW. Звичайний збіг.

Довжина колісної бази залишилася без змін, однак приріс задній звис (на 115 мм) і вкоротили передній (на 20 мм). Так як кузов як би з’їхав назад, на догоду великого багажника, цікаво як такий перерозподіл ваги позначиться на керованості.

Новинки KIA: всё, что нужно знать после Женевского автосалона

Опція Smart Tailgate допоможе відкривати п’яту двері автоматично, а задні сидіння будуть складатися одним дотиком в пропорції 40:20:40, утворюючи рівну підлогу. Для тих, кому багажника буде мало, придивіться на рейлінги на даху, вони входять в стандартне оснащення.

GT-Line версія хетчбека Kia Rio

Перед Вами не просто заготовка під хот-хетч, а діючий екземпляр. Тобто його можна купити. Зовні новинка відрізняється більш виразними бамперами, четырехсекционными світлодіодними протівотуманкамі, здвоєним вихлопним патрубком, оригінальними 17-дюймовими литими колісними дисками і спойлером на багажної двері.

Новинки KIA: всё, что нужно знать после Женевского автосалона

Щоб підкреслити спортивний характер, салоні з’явився спортивний кермо, нова прострочка сидінь, вставки «під карбон» і семидюймовий тачскрін мультимедійної системи.

Новинки KIA: всё, что нужно знать после Женевского автосалона

Kia Rio GT-Line виявиться навесні, причому спочатку тільки з самим потужним мотором з нинішньої гами — це турботройка 1.0 T-GDi (120 л. с.) в парі з шестиступінчастою «механікою». У третьому кварталі з’явиться атмосферні 1.2 (84 к. с.) і 1.4 (99 л. с.), а ще до того часу Rio обзаведеться семиступінчастим «роботом» з двома зчепленнями.

Новинки KIA: всё, что нужно знать после Женевского автосалона

Доплата за таку «спортивність» очікується скромна. Наприклад, у випадку з молодшим хетчбеком Picanto європейські дилери просять за такий набір близько 700 євро.

ВАШ КОММЕНТАРИЙ: