Оновлений Toyota Land Cruiser Prado 2018

Серйозно модернізований позашляховик Land Cruiser Prado 2018 модельного року справив світову прем’єру на автосалоні у Франкфурті 2017 вересні. І якщо раніше японський виробник кілька разів обмежувався лише незначними поліпшеннями моделі, то тепер

“Прадик” нарешті пережив серйозний рестайлінг, що має збільшити його і без того непогані показники продажів (авто поставляється на ринки більш 190 країн).
Погляньте на фото нового Тойота Ленд Крузер Прадо 2017-2018 г, який, як видно на знімках, отримав помітно змінений передок з повністю новими гратами радіатора і оптикою, зміненим бампером з іншими секціями протитуманних фар і більш рельєфним капотом. Крім того, ревізії піддалися задні ліхтарі, получілвшіе діодні стоп-сигнали, з’явилися колісні диски нового дизайну на 17 і 18 “, а в салоні оновлений Land Cruiser Prado 150 оснастили іншим рульовому колесом, новим щитком приладів з 4,2-дюмовий кольоровим дисплеєм і переоформленої центральною консоллю. Архітектура передньої панелі збережена, але тепер вона виглядає не настільки потужно і грубо, за управлінням кліматом відтепер відповідає кнопковий пульт, а управління позашляхової трансмісією здійснюється за допомогою великої шайби. Плюс виробник рапортує про покращення матеріалів обробки і наявності додаткових варіантів оформлення. Технічні характеристики З новими бамперами Ленд Крузер Прадо 150 2018 вийшов на 60 мм довшим дореформеної версії – його габаритна довжина становить тепер 4 840 міліметрів, дорожній просвіт (215 мм) залишився без змін, а ось кути в’їзду і з’їзду стали рівні 31 і 25 градусів відповідно . Зрозуміло, нікуди не поділися рамна конструкція позашляховика, постійний повний привід і примусові блокування диференціалів. При цьому після рестайлінгу до вже наявних режимів керуючої електроніки Eco, Normal і Sport додалися нові Sport S і Sport S +, а система Multi-Terrain Select отримала автоматичний режим MTS-AUTO. Двигуни для Тойота Ленд Крузер Прадо 2018 у новому кузові J150 залишилися колишніми. На російському ринку позашляховик доступний з 2,8-літровим турбодизелем потужністю 177 к.с., а також з двома бензиновими двигунами об’ємом 2,7 (163 к.с.) і 4,0 V6 (дефорсований з 282 до податково вигідних 249 л . С.) літра. Поєднуються всі в парі з шестідіапазонним автоматом, хоча для базового мотора доступна 5-ступінчаста механіка. Комплектації і ціни Початок продажів нового Ленд Крузер Прадо 150 в Росії припав на жовтень 2017 го, а перші клієнти отримають свої машини до кінця року. Ціна моделі з початковим 2,7-літровим двигуном і 5-ступінчастою механікою становить 2 199 000 рублей, а за версію з автоматом просять мінімум 2 596 000 руб. Варіант з дизелем коштує від 2 853 000 грн, а за позашляховик з топовим мотором об’ємом 4,0 л доведеться викласти від 3 205 000. Найдорожчий Прадик оцінюється в 3 994 000, при цьому доплата за забарвлення кузова в колір металік – 26 000 р , а за перламутр – 39 000. В оснащення позашляховика увійшли діодний головна оптика, мультімедійка Touch 2 з новим 8,0-дюймовим дисплеєм, круговий огляд з функцією “прозорий капот”, підігрів (і вентиляція) передніх і крісел другого ряду, а також керма, обігрів лобового скла і форсунок, додатковий електричний обігрівач салону, предпуск виття підігрівач (для машин з дизелем), комплекс систем безпеки Toyota Safety Sense P. До складу останнього входять адаптивний круїз-контроль, система стеження за рядності руху, функція попередження фронтальних зіткнень, а також автоматичне перемикання дальнього світла на ближній.

ВАШ КОММЕНТАРИЙ: