Land Rover представив новий кросовер Range Rover Velar

Компанія Land Rover представила абсолютно нову модель – середньорозмірний кросовер Range Rover Velar, світова прем’єра якого пройшла на автосалоні в Женеві 2017. У лінійці виробника веларій зайняв проміжне положення між Evoque і RR Sport. Примітно, що британці на цей раз обійшлися без показу концептів, а відразу викотили серійний автомобіль, зовнішність якого їм вдалося приховувати практично до самої презентації. Що стосується назви, то ім’я Velar використовувалося ще в 1968 році для перших прототипів марки.

Зовні новий Range Rover Velar 2017-2018 роки виглядає дуже ефектно, позашляховик виділяється великими кутами нахилу лобового і заднього скла, спадаючої низьким дахом, чорними стійками, майже вертикальним передком і великими колесами (доступні діаметром від 18 до 22 дюймів). Передня і задня світлотехніка вузька і заходить на боковини, фірмова решітка з незвичайною сіткою, ззаду – спойлер над кришкою багажника, імітація дифузора в задньому бампері, модна срібляста накладка і великі ромбоподібні декоративні патрубки випускної системи, зрушені ближче до центру. Є варіант виконання R-Dynamic з іншими бамперами, капотом без вставок під імітацію повітрязабірників, а також пофарбованої під колір кузова дахом, тоді як в стандартній версії дах йде чорна. Дверні ручки на Рендж Ровер веларій виконані висувними (схоже рішення використовується на електромобілях Tesla). Як і зовні, всередині тут відразу впізнається приналежність автомобіля до бренду Land Rover Range Rover. Архітектура передньої панелі нагадує інших представників марки, але управління практично всіма функціями автомобіля відтепер виведено на сенсорні екрани і панелі. Аналогові прилади покладені машині в базовій комплектації, в інших роль щитка грає 12,3-дюймовий дисплей, а на центральній консолі розмістилися два десятидюймових екрану мультимедійної системи Touch Pro Duo, причому верхній можна регулювати за кутом нахилу в межах 30 градусів. Сенсорні панелі присутні також на торпедо і на рульовому колесі. І тут виникає резонне питання, як все це буде працювати на морозі? У компанії не заперечують, що при температурі -20 і нижче реакції на натискання віртуальних кнопок сповільнюються, але обіцяють, що всі екрани швидко прогріваються, так що особливих проблем бути не повинно. Технічні характеристики Новий Range Rover Velar 2018 – це найближчий родич представленому раніше Jaguar F-Pace. Вони побудовані на загальній алюмінієвій платформі IQ [Al] і мають ідентичний розмір колісної бази 2 874 мм. Передня підвіска тут двохважіль, а ззаду – багаторичажка. При цьому веларій позиціонується трохи вище Ф-Пейса, так що у всіх версіях позашляховика привід виключно повний, а коробка – тільки восьмідіапазонний автомат ZF. Уже в базі встановлена ​​фірмова система Terrain Response, а за доплату пропонується просунутий комплекс Terrain Response 2 з автоматичним режимом. Топовим версіями він покладений за замовчуванням укупі з електронноуправляємой блокуванням заднього міжколісного диференціала. Габаритна довжина Рендж Ровер веларій становить 4 803 мм, ширина – 1 930, висота – 1 665. Таким чином, він вийшов на 72 мм довшим Ягуара і всього на 42 міліметра коротше і на 115 мм нижче старшого Спорту. Обсяг багажника під шторку заявлений 632 літра, а при складених спинках заднього дивана (складаються в співвідношенні 40:20:40) відсік збільшується до 1 713 л. У підпіллі є звужена докатка. На всі варіанти кросовера ставляться електроннокеровані амортизатори, дорожній просвіт на пружинної підвісці становить 213 мм, а на версії з пневмоелементами – 205. Зате в останньому випадку кліренс можна примусово підняти до 251 міліметри, а на швидкості понад 105 км / год автомобіль автоматично присідає на 18 мм, при навантаженні можна опустити задок на все 50 мм. Глибина подоланого броду – 600 мм, на пневме – 650. Базовим двигуном для Рендж Ровер веларій 2017-2018 є 2,0-літровий дизель сімейства Ingenium. Він доступний у варіантах віддачі на 180 к.с. (430 Нм) і 240 к.с. (500 Нм), а бензиновий варіант з цієї ж серії аналогічного обсягу розвиває 250 к.с. (365 Нм), плюс незабаром з’явиться версія на 300 сил і 400 Нм крутного. Трилітровий турбодизель V6 також має 300 “конячок”, але пікова тяга у нього вже 700 Нм, а на вершині гами поки що знаходиться 3,0-літрова бензинова “шістка” з компресором – її потужність становить 380 сил і 450 Нм. З місця до сотні Velar з таким движком прискорюється за 5,7 сек., А максималка обмежена на позначці в 250 кілометрів на годину. Пізніше лінійка доступних агрегатів буде розширена. З цікавих рішень нової моделі варто відзначити повністю світлодіодну головну оптику, яка доступна в чотирьох варіантах виконання – від звичайної до матричної, а самий шик – варіант з лазерно-люмінофорні секціями дальнього світла, які освітлюють дорогу на відстань до 550 метрів. А для обробки салону можна замовити оббивку крісел дорогою тканиною Kvadrat, що складається на 30% з вовни.