Як вибрати сальники для машини?

Сальник в машині є важливою, хоч і не дорогий деталлю двигуна. Адже через його несправність починає підтікати масло. Це відбувається тому, що з часом зношується його робоча поверхня або гума втрачає еластичність.

Сама процедура заміни сальника досить проста. Проблема часто полягає в тому, що необхідного сальника може не виявитися в продажу. В цьому випадку сальник можна замінити нестандартним, а схожим від іншого двигуна. Але при цьому зовнішній і внутрішній діаметри сальників повинні бути однаковими. У підборі допоможе таблиця російських аналогів імпортних сальників .
Якщо новий сальник відрізняється шириною від вихідного, то при меншій ширині встановлюваного сальника у вас не виникне проблем. А більш широкий, ніж штатний сальник не підійде.
фото сальника
При відсутності пильовика або нарізки на робочі поверхні нового сальника, на відміну від стандартного, він не протягне більше 20 – 30 тис. Км. Так як пильовик не дає бруду і пилу потрапити на робочу крайку. А це важливо в умовах наших брудних доріг. Нарізка ж грає роль насоса, який скидає масло назад в кратер. Тому при ідеальній поверхні вала вона не потрібна. Однак, при появі дефектів, сальник, який не має нарізку, потече.
У більшості двигунів поверхню сальників прогумована. Тому, при установки сальника зі сталевою поверхнею, слід подбати про його можливу негерметичність (перед установкою нанести шар герметика).
Якщо розміри сальника близькі, але не збігаються з розмірами штатного, то можна встановити в отвір корпусу тонке кільце, і напрессовать втулку на вал під розмір вашого сальника.

ВАШ КОММЕНТАРИЙ: