2019 Infiniti QX50 прийшов до Америки, Європі доведеться почекати

Новий Infiniti QX50 розкрили на Міжнародному автосалоні в Лос-Анджелесі. Конкурент Audi Q5 і BMW X3, входить до найбільш динамічно розвивається сегмент кросоверів, перевершив своїх конкурентів бензиновим агрегатом із змінною ступенем стиснення.

2019 Infiniti QX50 пришел в Америку, Европе придется подождать

Порівняно з попереднім 3,5-літровим V6 новий 2,0-літровий чотирициліндровий двигун з турбонаддувом під назвою VC-Turbo став на 35 % ефективніше, завдяки тому, що може змінювати коефіцієнт стиснення від 8:1 до 14:1. Він розвиває 268 л. с. потужності і 380 Нм крутного моменту. Працюючи у поєднанні з новою безступінчатим коробкою передач XTRONIC, агрегат споживає 8,7 літрів палива на 100 км в передньо-приводний конфігурації автомобіля і 9 л/100 км у версії з повним приводом. Від 0 до 100 км/год QX50 розганяється за 6,3 секунди і розвиває максимальну швидкість 230 км/год.
Нова елегантна модель Infiniti, натхненна концептом QX50 2016 року, використовує нову платформу, яка, на думку виробника, пропонує найкращий у своєму класі салон. Обсяг багажника складає 895 літрів з задніми сидіннями, що на 345 літрів більше, ніж у X3 і Q5. Простір збільшується до 1 823 літрів зі складеними сидіннями. Завдяки новій платформі жорсткість на кручення зросла на 23 %, а 6-процентне поліпшення аеродинаміки і система шумозаглушення знизили проникнення зовнішніх звуків в салон.

2019 Infiniti QX50 пришел в Америку, Европе придется подождать

Всередині автовиробник встановив чотири монітора: головний екран панелі приладів з дисплеєм, встановленим між спідометром і тахометром, а також два сенсорних екрану на центральній консолі. Верхній — 8,0-дюймовий монітор відображає навігацію, а нижній 7-дюймовий — різні додатки, включаючи клімат-контроль і розважальне меню автомобіля. Він також може показувати 360-градусне оточення автомобіля.
Технологія Propilot Assist може керувати дросельною заслінкою, гальмами і рульовим керуванням, зупиняючи машину, сповільнюючи або прискорюючи її в пробках. Крім того, автомобіль оснащений попередженням про виїзд з смуги руху, системою запобігання фронтального зіткнення з екстреним гальмуванням і виявленням пішоходів.

2019 Infiniti QX50 пришел в Америку, Европе придется подождать

Новий Infiniti QX50 пропонує вибір з двох систем рульового управління: цифрове Direct Adaptive Steering чи звичайне електронне рульове управління з підсилювачем. Перший видаляє механічну зв’язок рульового колеса і замінює її високошвидкісними електродвигунами і датчиками. Таким чином, немає фізичного зв’язку між колесами і водієм, а, за твердженням Infiniti, з цією конфігурацією найбільш ефективно працює технологія Propilot Assist.
В якості альтернативи покупці можуть вибрати звичайну систему рульового управління ESP, використовує рульову колонку і електромотор, що зменшує посилення по мірі збільшення швидкості руху, що спрощує маневрування на низьких швидкостях і більш стабільне рульове керування на високих.

2019 Infiniti QX50 пришел в Америку, Европе придется подождать

Нова Infiniti QX50 буде випускатися разом з моделями Mercedes-Benz на заводі Aguascalientes в Мексиці. Пов’язано це з попереднім партнерством, в якому були розроблені загальні платформи, проте власна трансмісія QX50 забезпечила йому унікальність. На початку 2018 року новинка відправиться до американським покупцям, а європейським клієнтам доведеться почекати до кінця наступного року.

2019 Infiniti QX50 пришел в Америку, Европе придется подождать

ВАШ КОММЕНТАРИЙ: