Тест-драйв Volvo XC90

Представлене два роки тому, друге покоління кросовера Volvo XC90 з перших днів продажів завоювало популярність на нашому ринку, навіть утворивши невеликі черги, як в старі добрі часи. Але флагманська версія T8 TwinEngine з гібридною силовою установкою дісталася в Україні відносно недавно. АвтоПортал вирішив з’ясувати, чим же зможе здивувати двомоторний модифікація XC90.

Хай-тек і кришталь

Зовні гібридний XC90 можна впізнати тільки по лючки, приховує порт для зарядки. Як і раніше найяскравішим елементом дизайну є передня світлодіодна оптика, що символізує «молот Тора», а також фірмовий вигин задніх ліхтарів, що забезпечують впізнаваність шведської марки.

В інтер’єрі приковує увагу кришталевий важіль «автомата» ручної роботи, що підкреслює флагманський статус гібридної версії. Не поступається в елегантності і гранований селектор запуску двигуна, а також «крутилка» вибору режимів руху – хоч бери і вішай на новорічну ялинку.

Тестова версія укомплектована безліччю корисних опцій, наприклад, таких як преміум аудіосистема Bowers & Wilkins, панорамний дах, камери огляду по периметру кузова, система автоматичного паркування або активний круїз-контроль. Про ці аксесуарах ми вже розповідали в нашому тест-драйві дизельної модифікації XC90.

Також на своєму почесному місці розташувався величезний монітор, завідувач практично всіма системами. «Гуляючи» по його численним папок ми натрапили на раніше непомічену функцію установки пароля на замок бардачка, начебто дрібниця, але комусь може допомогти «захиститися» від цікавих пасажирів або «непроханих гостей»

Источник: avto-drug.com