MERCEDES-BENZ CL КУПЕ 2017 року

Нинішній мерседесовській CL-клас – це виконані бажання, і ніяк інакше. Перше – бажання вічної расоти. Друге – старглайдер, готовий цю секунду відправитися з вами в незвідане. Третє – спорткар з усіма атрибутами представницького седана – не рахуючи, звичайно задніх дверей, яких у CL, на відміну від CLS, немає – це чесне купе. Велике, стильне, нестримно потужне, але разом з тим гранично покірне волі господаря, купе, мати його. Досконалість конструкції і дизайну – ось головна перевага цього вічного шедевра з Штутгарта.

До ваших послуг – активна підвіска Active Body Control (ABC), а точніше її новітня реінкарнація, повністю компенсує будь-які флуктуації при розгоні, гальмуванні і в поворотах. Тут використані хитрі гідроциліндри і датчики, а на швидкостях від 60 км / год підвіска автоматично поджимается, вдавлюючи автомобіль на 10 мм в полотно в ім’я зниження опору повітря і підвищення курсової стійкості. Мотори: 4.7 літровий V8 (435 к.с.), 5.5-літровий V8 (544 к.с.), 5.5-літровий V12 (517 к.с.) – при тому ж обсязі і меншої потужності 12-циліндровий звір теж непоганий – він має просто паровозної тягою в 830 Нм при 800 у 8-циліндрової версії, об’ємом 5.5 літра. До речі, 544-сильна версія іменується CL 63 AMG. І … увагу! Вінчає лінійку версія CL 65 AMG з незрівнянним 6-літровим V12 під трипроменевою зіркою, що видає 630 к.с.! 8-циліндрові версії комплектуються 7-ступінчастою АКПП, а 12-циліндрові – 5-ступінчастою АКПП. Версію з 4.7 літровим мотором можна зробити повнопривідної (4Matic), в інших же випадках CL-клас має класичний привід.

У всьому іншому – це Мерседес, як він є, то є останнє слово німецької науки і техніки від переднього до заднього бампера.

ВАШ КОММЕНТАРИЙ: