Зовнішній тюнінг автомобілів установка антикрила, сполер

В принципі антикрило можна сміливо назвати варіацією на тему вже давно застосовуваного заднього спойлера. Якщо оцінити все вплив на аеродинаміку автомобіля з боку різних елементів в 100%, то на частку антикрила доведеться більше 40%.

А що таке антикрило? Це крило з приставкою анти. Тобто для того, щоб отримати правильну його конфігурацію, потрібно взяти крило літака і перевернути його. Можуть бути й інші варіації, але, чи можна повірити, що проста дошка з закругленими краями зможе ефективно працювати? А найчастіше на ринках і в магазинах можна зустріти мало не триповерхові антикрила. В крайності вдаватися не можна. Якщо антикрило буде невелике і знаходитися близько до кузова, воно буде або взагалі нефункціональним, або в кращому випадку діяти як спойлер. Правильно спроектоване антикрило, для конкретного автомобіля, встановлене в потрібному місці, повернене під вірним кутом, може не тільки збільшувати задню притискну силу, а й перед довантажувати. А що, якщо все це не дотримати?

Взагалі, ідеальний баланс навантаження по осях 50/50. Одним лише антикрилом таку характеристику не отримаєш. Необхідний передній бампер зі спойлером. Цей елемент практично так само важливий, як і антикрило, – до 40% відповідальності. Крім того, що попереду знаходиться багато зайвих, з точки зору аеродинаміки, деталей – балки, буксирувальні гаки і т.п., і їх треба закривати, головне завдання переднього спойлера – не давати йти повітрю вниз, під днище автомобіля. В принципі, чим нижче і далі вперед витягнути нижню кромку переднього бампера, тим краще для аеродинаміки. Цей елемент взагалі дуже важливий для зниження загального коефіцієнта опору повітря. Передній бампер і спойлер також бажано перевіряти в аеродинамічній трубі.