Subaru XV

Справді, чому б мені не мати посмішку шириною в Ікарус, якщо компанія Subaru, розробляючи чергове покоління кросовера XV, зуміла радикально поліпшити майже всі моменти, які я критикував в XV попередньому? Ні, я, звичайно, далекий від думки, що технічне керівництво компанії ретельно вивчало матеріал під заголовком «Руда соня», а потім дружно сказало: «ну, якщо Андрій-сан так говорить, то треба це міняти, а ось те, що Андрію -сан сподобалося, ми залишимо і міняти не будемо ». Але погодьтеся, страшенно приємно отримати таку наочне підтвердження того, що ти в своїх оцінках виявився вельми об’єктивний.

Ну а підсумок – ось він! І машина така ж руда … І все така ж довгонога «спортсменка, комсомолка і просто красуня» з дорожнім просвітом в 220 мм. Більш того: не знаю, спеціально чи японські інженери і дизайнери домагалися такого ефекту, або це «просто випадково вийшло», але новий автомобіль, побудований на абсолютно іншій платформі і не має з попередником жодної спільної кузовної деталі, схожий на нього як однояйцеві близнюки !